Для покупців

Доставка та оплата

Умови доставки

Транспортна компанія: На даний момент доставка здійснюється виключно «Новою Поштою».

Вартість:

  • Безкоштовна при сумі замовлення від 2900 грн.
  • Для замовлень до 2900 грн — доставку оплачує покупець (від 60 грн).

Термін обробки замовлення та доставки

В умовах воєнного стану становить 1–7 робочих днів. Після отримання SMS або email з номером ТТН, ви можете відстежувати посилку на сайті «Нової Пошти».

Зберігання посилки

У відділенні «Нової Пошти» замовлення зберігається 4 календарні дні, на 5-й день воно автоматично повертається відправнику.

Перевірка посилки

Обов’язково перевіряйте цілісність товару при отриманні. У разі виявлення пошкоджень повідомте нашого оператора в день отримання.

Варіанти оплати

Повна передоплата на карту.

    • Накладений платіж із передоплатою 150 грн (сума не повертається та покриває транспортні витрати у разі відмови від посилки).
    • Оплата доставки здійснюється при отриманні.

Повернення та обмін

Важливо

Розміри можуть відрізнятися залежно від виробника, тому, будь ласка, уважно звіряйтеся з розмірними таблицями.

Товари з індивідуальними принтами (імена, дати, логотипи тощо) підпадають під ст. 13, ч. 5, п. 3 Закону «Про захист прав споживачів», тому обміну та поверненню не підлягають.

Коли ми приймаємо обмін або повернення

  • Рекомендований менеджером розмір не підійшов.
  • У товару виявлено виробничий дефект.
  • Є проблеми з друком (пропущений фрагмент, плями тощо).

Коли обмін або повернення неможливі

  • Якщо клієнт свідомо вибрав інший розмір, ніж рекомендував менеджер.
  • Якщо розмір був оплачений та отриманий, але виявився невідповідним уже після видачі у відділенні.
  • Якщо не влаштовує колір чи фасон – не пов’язано з браком.

Процедура повернення

Повернення можливе лише в разі фактичного браку, і товар має бути оглянутий одразу у відділенні «Нової Пошти». Якщо ви забрали його з відділення, повернення неможливе.

Для повернення:

  • Запакуйте товар.
  • Відправте у будь-якому відділенні «Нової Пошти» за адресою:
  • Отримувач: Мельник Анастасія Миколаївна (Обмін/Повернення)
  • Місто: Красноград (Харківська область), відділення №2,
  • Телефон: +380 73 011 00 22

Вартість доставки:

  • При бракованому товарі сплачує продавець.
  • За якісну продукцію — покупець.

Повернення коштів

Здійснюється протягом 7 днів з моменту, коли посилка надійшла на склад повернення та пройшла експертизу. Реквізити для зарахування коштів необхідно повідомити менеджеру у зручному месенджері.

За порушення умов замовлення з нашого боку (неправильний асортимент, кількість чи явний брак), ви маєте право подати скаргу не пізніше 7 днів після отримання замовлення.

Якщо у вас виникають запитання, звертайтеся до оператора Hunky Dory у Viber, Telegram або на email ukraine.shop1528@gmail.com.

Доставка до Польщі

Умови доставки

  • Здійснюється «Новою Поштою» до пунктів InPost або Nova Post у Польщі.
  • Вартість доставки замовлення до 10 кг становить 350 грн, сплачує покупець.
  • Термін обробки та доставки: 6–17 робочих днів в умовах воєнного стану.
  • Оплата доставки та товару — 100% передоплата. Надсилання з накладеним платежем за кордон неможливе.
  • Слідкувати за статусом замовлення можна на сайті «Нової Пошти».

Оплата

  • Оплата карткою онлайн (100% передоплата).
  • Якщо ви не змогли оплатити на сайті, зверніться до менеджера в месенджері, щоб отримати платіжні реквізити.

При отриманні замовлення обов’язково перевіряйте його цілісність. За будь-яких питань звертайтеся до оператора Hunky Dory: у Viber, Telegram або на ukraine.shop1528@gmail.com. Ми на зв’язку щодня, крім неділі, з 10:00 до 18:00.